Шановні покупці!
Ми хочемо зробити покупки в нашому магазині максимально простими і приємними. Тому, якщо придбаний товар не підійшов або не сподобався, Ви завжди можете повернути його протягом 14 календарних днів після отримання (в нашому магазині чи кур’єрській компанії).
Щоб повернути/замінити товар, виконайте прості кроки:
- Зверніться до нас за телефоном (0800)210-077 (безкоштовно з усіх операторів в Україні) та повідомте номер замовлення, що повертаєте/змінюєте, оператори допоможуть у вирішенні проблеми;
- Заповніть «Заяву на повернення товару», що додається до замовлення;
- Вкладіть у посилку: товарний чек, копію документів, що підтверджують Вашу особу, заповнену заяву на повернення товару і товар, в повній комплектації дбайливо спакований в оригінальну упаковку (товари з комплекту, також підлягають поверненню).
Якщо замовлення забирали з магазину, то повернути товар можливо тільки в тому магазині, з якого була видача.
Зверніть увагу: вартість доставки повернення оплачує відправник.
Повернення коштів здійснюється впродовж 5 робочих днів з дати отримання нами поштового відправлення.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
– після 14-ти днів з моменту його отримання Вами;
– при відсутності чеку, яким було сплачено за товар;
– при неповній комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін;
– товарний вигляд і споживчі властивості не збережені.
Поверненню не підлягають наступні товари: перопухові вироби, рукавички, товари в аерозольній упаковці, натільна та постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, друковані видання (в т.ч. настільні ігри, вироби з картону) — повний перелік таких товарів зазначений у Постанові Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.
Заміна бракованого товару
Шановні покупці, раптом Ви отримали товар з заводським дефектом (пошкоджена упаковка або не працює механізм) ми обов’язково зробимо заміну на одиницю відповідної якості.
Вдалих покупок!